Webquesty i wirtualne pokoje zagadek, jako sposób na uatrakcyjnienie lekcji
Opis:
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, którzy chcą poznać techniki pracy z wykorzystaniem Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek, w celu uatrakcyjnienia lekcji. Podczas szkolenia uczestnicy poznają teoretyczne podstawy tworzenia Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek, a następnie praktycznie zastosują zdobytą wiedzę, tworząc własne lekcje i zadania przy użyciu Witryn Google.
Cele:
Zdobywanie umiejętności w zakresie tworzenia Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek.
Umożliwienie nauczycielom uatrakcyjnienia lekcji, zwiększenie zainteresowania uczniów tematem lekcji oraz zaangażowania w proces nauczania.
Poprawienie efektywności procesu nauczania poprzez wykorzystanie interaktywnych narzędzi.
Wspieranie nauczycieli w tworzeniu innowacyjnych i zróżnicowanych metod nauczania.
Rozwój umiejętności pracy w grupie i umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
Plan szkolenia:
Wprowadzenie do Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek
Charakterystyka Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek
Różnice między tradycyjnymi metodami nauczania a metodami opartymi na Webquestach i wirtualnych pokojach zagadek
Potencjalne korzyści wynikające z zastosowania tych metod
Tworzenie Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek przy użyciu Witryn Google
Praktyczne wprowadzenie do tworzenia Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek przy użyciu Witryn Google
Omówienie krok po kroku procesu tworzenia i edycji
Przykłady zastosowania i ćwiczenia praktyczne
Integracja Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek w procesie nauczania
Sposoby wykorzystania Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek w procesie nauczania różnych przedmiotów
Zastosowanie tych metod do zróżnicowania procesu nauczania w zależności od potrzeb uczniów
Ocena efektywności zastosowania tych metod
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tworzenia Webquestów i wirtualnych pokojów zagadek